dinsdag 19 augustus 2008

Our loyalty is forever (copyright Piekes)

Dit is de blog van een fan in hart en nieren van Royal Sporting Club Anderlecht, die zijn club actief volgt in het buitenland.

Van zodra de Europese verplaatsing (in het kader van de Champions League, de UEFA Cup of een oefenwedstrijd) "doenbaar" is, wordt deze samen met een aantal vrienden vastgelegd, gepland, beleefd en nabeleefd.

Naar aanleiding van die trips en na talloze verzoeken van vrienden, medereizigers en forummers, heb ik besloten deze blog op te starten om mijn Europese ervaringen te delen met al wie het lezen wil.

Naast een 30tal RSCA trips, heb ik ook een 20tal wedstrijden van Chelsea op Stamford Bridge, een handvol wedstrijden van Celtic in Parkhead en nog een aantal wedstrijden overal in Europa op het palmares (ofwel gepland in functie van de wedstrijd, ofwel een wedstrijd meegepikt terwijl ik op reis was).

Op dit ogenblik (midden augustus) gaat het om in totaal 63 trips. Hopelijk volgen er nog vele tientallen (al zal het dit seizoen wat Anderlecht betreft droog blijven tot en met juli volgend jaar, I know!)...

Ook daarvan zal ik een aantal verslagen posten in deze blog.

Alle reacties zijn welkom!

5 opmerkingen:

elsan zei

dag Teuntje

ziet er mooi uit. Kijk al uit naar de eerste verslagen om het als echte FCBfan te kunnen nuanceren en relativeren!
grtjs Els

M.O.B. zei

Er wordt niet zozeer van de wedstrijden, maar van het hele gebeuren errond (samenkomen, reizen, aankomen, rondtrekken, feesten voor en na de wedstrijd) verslag gemaakt, hé Els.

Anoniem zei

Hey broer,

Schitterend initiatief!
Je vlotte pen, je deskundige voetbalkennis en je nooit aflatende passie voor RSCA/ ons spelleke doen mij besluiten dat ik zonet getuge ben geweest van eennieuwe topper in wrding!

Proficiat & succes!

gwen zei

hey hey

leuk initiatief!! onze nakomelingen zullen er dan ook veel plezier aan beleven :)

veel voetbal- en reisplezier

gwen

Unknown zei

Na de stukjes die ik heb gelezen op het RSCA forum, lezen ook deze weer prettig weg.

Ik ben benieuwd naar de verslagen die nog gaan komen!

Mazzel